Rockheim mest kreativ
Onsdag kveld, under Reiselivets Festmiddag på Trøndersk Reiselivskonferanse 2010, ble fire reiselivspriser delt ut, forteller NHO Reiseliv i en pressemelding.
Vinnerne har på hver sin måte utmerket seg spesielt innenfor de ulike kategoriene.
I henhold til den nye trønderske profilen, ble det delt ut reiselivspriser for årets mest HISTORISKE, HEMNINGSLØSE, EVENTYRLIGE og KREATIVE reiselivsprodukt. Foran et festkledd publikum, til bords på Britannia Hotell, ble det presentert tre nominerte kandidater innen hver kategori, og en begrunnelse for hvorfor de enkelte kandidater var nominert.
Vinnerne mottok statuetter laget av Nidaros Domkirkes restaureringsarbeider, og et kompetansekurs i bruk av sosiale medier.
Og vinnerne er:
- Årets mest HEMNINGSLØSE reiselivsprodukt: Oppdal Bike Park
- Årets mest EVENTYRLIGE reiselivsprodukt: Stiftelsen Elden
- Årets mest HISTORISKE reiselivsprodukt: Stiklastadir
- Årets mest KREATIVE reiselivsprodukt: Rockheim
Foto: Rockheim fikk prisen for årets mest KREATIVE reiselivsprodukt. (Foto: Julie Lium/NHO Reiseliv)